

ATALIAN Global Services telt tevreden klanten in kantoren, industriële omgevingen en de openbare sector. Onze opdracht en filosofie bestaan erin klanten en partners wereldwijd op maat gemaakte oplossingen aan te bieden voor schoonmaak, catering, het wassen van glazen oppervlaken, algemene herstellingen, tuinaanleg en tuinonderhoud, onthaal, logistiek en gebouwenbeheer.
Ter ondersteuning van de maatregelen die het bedrijf nam om een verdere groei te stimuleren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gedreven en ervaren M/V:
Sales Manager Oost en West-Vlaanderen met Technische affiniteit(m/v)
De verantwoordelijkheden en taken voor deze functie als Sales Manager:
- Het aanbrengen van nieuwe klanten en het meewerken aan de ontwikkeling van onze bedrijfsactiviteit in de regio en een nationaal aanspreekpunt voor facility management en techniek,
- Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van dienstverlening op het gebied van integrale facilitaire dienstverlening en je brengt de nodige technische knowhow aan,
- Prospecteren in samenwerking met de Business Development Director en de regiomanager met als doel het aanmaken van een plan van aanpak (welke prospectie mogelijkheden hebben we? Wanneer actie ondernemen? Hoe? Enz.…),
- De planning en realisatie van bezoeken van prospecten en huidige klanten,
- De analyse van de lastenboeken die werden ingewonnen door de uitgevoerde prospecties en klantenbezoeken,
- Het bezoek van installaties en lokalen waarvoor een offerte wordt gevraagd, alleen of samen met een medewerker van de calculatiedienst,
- De opvolging en actieve deelname aan de berekening en opmaak van offertes, in samenwerking met de calculatiedienst en sales support,
- De voorstelling en verdediging van offertes bij prospecten en klanten alsook de onderhandeling van de contracten,
- De overdracht van verkochte dossiers aan de operationele diensten (lastenboek, contract, berekening) en de nodige bijstand bij de opstart,
- De actieve deelname aan sales meetings met onder andere een voorstelling van de stand van zaken mbt de lopende dossiers,
- De realisatie van alle andere commerciële of marketingacties gevraagd door en in samenwerking met de Business Development Director.
Jouw profiel:
De vereiste kwalificaties voor deze functie als Sales Manager zijn:
- Je behaalde een bachelor in een relevante richting,
- Een sales ervaring van minimum 2 jaar in een business to business verkoop van diensten binnen een concurrentiële omgeving, waarin de nadruk ligt op de acquisitie van nieuwe klanten en het behalen van verkoop doelstellingen. Deze ervaring heb je opgedaan in facility services sector (cleaning, catering, technical solutions & maintenance, security…),
- Je hebt een gevoel voor techniek,
- Uitstekende onderhandelings- en prospectievaardigheden,
- Uitstekende commerciële knowhow,
- Goede kennis van het MS Officepakket,
- In bezit van rijbewijs B en bent graag regelmatig op de baan.
Persoonlijke vaardigheden
- Je bent een echte jager en dus ook zeer resultaatgericht,
- Technische kennis in het facilitair gebeuren,
- Je houdt ervan om een goede relatie met de klant op te bouwen,
- Je denkt out of the box,
- Je bent zeer communicatief naar de klanten toe en kan je flexibel opstellen,
- Je bent een echte doorzetter en kan nauwkeurig werken.
Wat bieden wij:
– Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen,
– Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving,
– Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
Plaats van tewerkstelling:
België – Oost en West-Vlaanderen
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar
Garwin Passeleur ⇒ garwin.passeleur@atalianworld.com
Peter Deroover ⇒ peter.deroover@atalianworld.com