SERVICEDESK MEDEWERKER MET BOUWTECHNISCHE AFFINITEIT (ANTWERPEN)
Als Technische Servicedesk Medewerker ben jij het eerste contact en zodus het mede-uithangbord van onze klanten. Daarnaast ben je de levenslijn van onze techniekers en sta je ze bij met de nodige ondersteuning. Met andere woorden, de draaischijf tussen de klanten, de techniekers en de daarbij horende administratieve taken.
De Technische Servicedesk Medewerker zal zich voornamelijk ontfermen over de volgende taken en verantwoordelijkheden:
-
Het onderhouden van de klantencontacten, zowel telefonisch als per e-mail.
-
De Aanmaak, het technisch voorbereiden en het opvolgen van de service request tickets in onze Ultimo Software.
-
Opstellen en opvolgen van de planning.
-
Ondersteuning bieden aan de techniekers.
-
Periodieke statusoverleg met toegewezen klanten/contracten.
-
Technische uitwerking en calculatie van projecten.
-
1 week 24/7 wachtdienst in beurtrol.
Onze ideale kandidaat, hopelijk jijzelf, is iemand die:
-
Een polyvalante bouwtechnische scholing en aanleg heeft en die graag op de hoogte blijft van nieuwigheden in dit domein.
-
Sterk is in administratie.
-
Zeer nauwkeurig en gestructureerd kan werken.
-
Commercieel en klantgericht is ingesteld.
-
Graag in team werkt en zich dus profileert als een teamspeler.
-
Niet afgeschrikt is van flexibele werkuren (bv. wachtdienst in beurtrol met andere collega’s).
-
De courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook) vlot beheerst.
Onze Technische Servicedesk Medewerker kan rekenen op:
-
Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen.
-
Een voltijds, vast contract.
-
De nodige interne en externe opleidingen.
-
Een uitdagende functie in een aangenaam team waar ook de nodige ruimte is voor FUN.