ATALIAN Global Services heeft tevreden klanten in kantoorgebouwen, industriële omgevingen en de publieke sector. Onze missie en filosofie is om klanten en partners globale en op maat gemaakte oplossingen te bieden zoals het schoonmaken, het wassen van glazen oppervlakken, het technisch onderhouden van gebouwen, de klusjesman dienst, het groen-onderhoud, de ontvangst, de gastvrijheid, de logistiek en het Facility Management.
Voor een zwangerschapsvervanging zijn wij op zoek naar een tijdelijke:
Office Administrator – HR (m/v) – Brussel – TIJDELIJK
Vanuit het kantoor te Brussel ben je als office administrator verantwoordelijk voor het mee-opvolgen van de HR-administratie van de dagdagelijkse activiteiten op het vlak van lokale personeelszaken uitvoerend personeel. Je werkt nauw samen met de district managers om de personeelsadministratie van de medewerkers vlot te laten verlopen.
Taken en verantwoordelijkheden:
– Je ondersteunt de lokale HR-afdeling van Brussel bij tal van administratieve taken zoals de opmaak van de arbeidscontracten, de rekrutering, de administratieve opvolging van nieuw uitvoerend personeel en het inplannen van medische controles, enz…
– Je staat in voor de dagelijkse algemene administratie binnen het kantoor. Dit omvat onder meer: het beheren van de arbeidskledij, het opvolgen van het wagenpark voor onze medewerkers, het administratief opvolgen van arbeidsongevallen, het opvolgen van klachten van de klanten, het onthalen van bezoekers, het opvolgen van de inkomende en uitgaande post en dergelijke meer.
– Je beheert de administratieve opvolging van alle sociale verplichte documenten, nodig in het beheer van een personeelsdossier, dat dient te voldoen aan alle audit vereisten en conform vigerende regelgeving. (Activa contracten, IBO, economische werkloosheid, C4, ouderschaps-, zwangerschap onderbrekingen, outplacement, sociale fonds van de sector, pensioen, dimona…)
– Je staat in voor het beheer van het personeelsdossier op het vlak van de correcte toepassing van het arbeidsreglement (verwittigingsbrieven, ontslagbrieven, enz…)
Je staat in voor de administratieve voorbereiding en rapportering van en voor de interne overlegorganen (Syndicale delegatie…).
Je kan rekenen op een dynamisch team van 5 enthousiaste collega’s en rapporteert aan de Regiomanager Brussel.
Jouw profiel:
- Je hebt een bachelor of master in een relevante richting op zak,
- Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een soortgelijke richting,
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans,
- Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
- Je bent cijfergericht,
- Je neemt graag en spontaan initiatief, op een controlematige manier.
- Je houdt van self-control in je dossiers.
- Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
- Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten,
- Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook).
- Een goede kennis van Excel is vereist.
Wat bieden wij:
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen,
- Je komt terecht in het backoffice team van Brussel en ondersteunt de operationele medewerkers met je administratieve kennis en kunde,
- Je ontvangt de nodige interne en externe opleidingen.
Plaats van tewerkstelling:
België – Brussel (Anderlecht)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar
Nicolas Houba => Nicolas.Houba@atalianworld.com
Garwin Passeleur => Garwin.Passeleur@atalianworld.com