Ter ondersteuning van de maatregelen die het bedrijf nam om een verdere groei te stimuleren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gedreven en ervaren M/V:
Invoice Administrator (m/v)- Houthalen
De verantwoordelijkheden en taken :
- Je beheert de klantenfacturatie van de klanten van je toegewezen regio,
- Je houdt de klantendatabank correct en volledig,
- Je vergelijkt alle facturatie met de bestellingen en controleert eveneens de leveranciersfacturen,
- Je beheert alle kosten en uitgaven voor je toegewezen regio,
- Je ondersteunt bij de diverse rapportering; rentabiliteit, budget,
- Je ondersteunt de Central Billing afdeling,
- Je voert ad hoc administratieve en boekhoudkundige taken uit,
- Je contacteert leveranciers en klanten bij problemen,
- Je beheert de openstaande klanten van je toegewezen regio,
- Je voert administratieve taken m.b.t. de loon verwerking van de arbeidskrachten.
Jouw profiel:
De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:
- Je behaalde een bachelor in Accountancy-Fiscaliteit of gelijkgesteld door ervaring (+/- 3 jaar),
- Je hebt al ervaring in een soortgelijke functie (1 à 2 jaar),
- Je hebt een uitstekende kennis Nederlands, een goede kennis Frans en basiskennis Engels,
- Je hebt een goede PC-kennis (Word, PowerPoint, Outlook) en een uitstekende kennis van Excel,
- Je bent analytisch, leergierig en stressbestendig,
- Je bent communicatief en nauwkeurig,
- Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Wat bieden wij:
- Een aantrekkelijk salarispakket met extra-legale voordelen,
- Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving,
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
Plaats van tewerkstelling:
ATALIAN-kantoor te Houthalen
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar
Garwin Passeleur ⇒ garwin.passeleur@atalianworld.com