DISPATCH / CUSTOMER SERVICE OFFICER
De taken voor deze functie als Dispatch / Customer Service Officer kan worden verdeeld in 3 luiken:
Administratief-planning luik:
-
Opvolgen en bijsturen van de dagelijkse planning van de medewerkers in the field (vast schoonmaakpersoneel en mobiele ploegen)
-
Beheer van de clusters (klantenportefeuilles per medewerker).
-
Bewaken van objectief en rendement.
-
Overleg met operationele managers voor optimale capaciteitsverdeling,
-
Opvolgen van acties voor jouw afdeling
Adminstratief-technisch luik:
-
Opmaken en dagelijks beheer van de grondplannen, werkprogramma’s mbt bestaande contracten of uitbreidingen.
-
Beheer van electronische dossiers (intranet en extranet) en fysieke dossiers (werfmappen).
Commerciëel luik:
-
Verzekeren dat de geleverde diensten in overeenstemming zijn met de Service Level Agreements met de klanten en/of de Atalian procedures (kwaliteitshandboek, werkinstructies).
-
Klachtenbehandeling
-
Bijdragen tot de ontwikkeling en verbetering van de Atalian dienstverlening, de klantenrelaties verzorgen (meedenken over verbeteringsacties)
-
Regio-overschrijdend samenwerken waar nodig
* De vereiste kwalificaties & Vaardigheden voor deze functie als Dispatch / Customer Service Officer zijn:
-
Je behaalde een bachelor in een relevante richting of hebt gelijkwaardige ervaring,
-
1-3 jaar ervaring in een administratieve functie,
-
Ervaring in dispatching is een voordeel maar geen must,
-
Kennis van de facilitaire wereld (schoonmaak, catering, beveiliging) is een extra voordeel
-
Goede kennis van office-pakket en sterke administratieve vaardigheden,
-
Goede communicatie in Nederlands en Frans zowel gesproken als geschreven
-
Telefonisch contact schrikt u niet af
-
Je kunt prioriteiten stellen en bent stressbestendig (wanneer nodig)
-
Flexibel & communicatief
-
Team-player maar toch assertief met open geest
-
Commerciële ingesteldheid / resultaatsgerichtheid
-
Rijbewijs B
Wat bieden wij:
-
Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen (onkostenvergoeding, bonus, maaltijdvergoeding, groeps-en hospitalisatieverzekering, flexibiliteit, extra verlof dagen, thuiswerk enz…
-
Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving
-
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.