FACILITY MANAGER
Onze FM-afdeling is de afgelopen drie jaar sterk gegroeid, en we zijn op zoek naar iemand die met ons wil meegroeien en ons team verder wil versterken. Voor enkele van onze meest interessante en gerenommeerde klanten zoeken wij een Facility Manager die het volledige beheer van hun gebouwen op zich neemt.
Een dag in het leven van onze Facility Manager omvat:
-
Het aansturen en zorgen voor de correcte uitvoering van alle facilitaire taken, van technisch onderhoud en schoonmaak tot catering, met een sterke focus op hard services.
-
Het garanderen van constante kwaliteit in het afgeleverde werk en een nauwkeurige opvolging van klantverzoeken en rapportages.
-
Het volledige beheer van het contract met de klant, van A tot Z.
-
Verantwoordelijkheid voor de financiële rendabiliteit van jouw klanten.
-
Het tactisch managen van de geleverde diensten bij de klant.
-
Het streven naar langdurige klantrelaties door regelmatige evaluatiemomenten te organiseren.
Onze ideale kandidaat:
-
Heeft een solide eerste ervaring in de facilitaire dienstverlening.
-
Denkt en werkt op Bachelorniveau.
-
Is Nederlandstalig en heeft een degelijke kennis van het Frans.
-
Is klantgericht en enthousiast.
-
Beschikt over een rijbewijs B.
Onze Facility Manager kan rekenen op:
-
Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen, (wagen, onkostenvergoeding, bonus, maaltijdvergoeding, groeps-en hospitalisatieverzekering, flexibiliteit, extra verlof dagen enz…)
-
Een voltijds, vast contract,
-
De nodige interne en externe opleidingen.
-
Een dynamische werkomgeving
-
Mooie ontplooiingskansen, gezien de geplande evolutie van de FM-afdeling
Plaats van tewerkstelling:
De klanten bevinden zich op verschillende locaties, idealiter woon je in de regio Antwerpen of Brussel.
Zet jij jouw tanden in deze uitdaging?
Stuur dan jouw cv per mail naar:
Garwin.Passeleur@atalianworld.com
Thomas.Deghein@atalianworld.com