ATALIAN biedt haar knowhow inzake geïntegreerde facilitaire diensten en Multi services aan voor volgende diensten: Facility Management, Schoonmaak en Netheid, Technisch onderhoud, Restauratie, Onthaal en Gastvrijheid, Energiebeheer, Groenonderhoud en Security.
Elke dag zetten de bijna 5500 werknemers van de Groep in België alles in het werk om ondernemingen en instellingen te ondersteunen en hen oplossingen te bieden die beantwoorden aan hun behoeften.
Dankzij een nationale dekking, verspreid over 8 filialen waarvan 6 in Vlaanderen, 1 in Wallonië en 1 in Brussel, kunnen wij elke klant een oplossing op maat aanbieden die perfect beantwoordt aan zijn behoeften.
Op heden zijn wij op zoek naar een ervaren, dynamische en gemotiveerde:
Aankoper (M/V)
De aankoper rapporteert rechtstreeks aan de CEO en zal zich ontfermen over de volgende taken en verantwoordelijkheden:
- Je vertaalt onze doelstellingen naar een strategisch inkoopbeleid.
Hiervoor wordt onder andere van je verwacht dat je het contact met onze Franse en Benelux collega’s proactief beheert ten behoeve van onze inkoop activiteiten. - Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van de relatie met key-leveranciers, product gerelateerde commissies en blijf je daarnaast op de hoogte van de afzetmarkt via contacten met sales en operaties, het bezoeken van leveranciers en vakbladen.
- Je voert onderhandelingen met (potentiële) leveranciers/producenten, maakt prijs-, leverings- en service-afspraken en je houdt je bezig met het op (laten) stellen van contracten.
- Je beheert en bewaakt leveranciers contracten, waarborgt de vendor-performance en bewaakt de realisatie van het prijsbeleid. In het geval van afwijkingen handel je zelfstandig en besluitvaardig.
- Je bent verantwoordelijk voor besparingen op inkoop gerelateerde kosten en een verhoging van marge en leveranciers bonus. Op basis van jouw ervaringen maak je voorstellen ten aanzien van de (advies) verkoopprijs.
- Je bent verantwoordelijk voor een goede informatie-uitwisseling (opstellen en bewaken richtlijnen en iso- processen, geven van inzicht in ontwikkelingen rond inkoop activiteiten, vastleggen en delen van interessante uitkomsten en het bewerkstelligen van een goede interne samenwerking).
- Je geeft inzicht in de behaalde resultaten, afwijkingen ten opzichte van doelstellingen en plannen en budget, met als uitgangspunt evaluatie en bijsturing,
Onze ideale kandidaat, hopelijk jijzelf, ziet er als volgt uit:
- Je woont in de omgeving van Brussel of op een goed bereisbare afstand,
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie,
- Je hebt universitair werk- en denkniveau (bij voorkeur economische/inkoop technische richting),
- Je werkt accuraat, bent commercieel en je kunt goed zelfstandig werken, daarnaast ben je een vastberaden onderhandelaar, kan prioriteiten stellen en bent sterk analytisch,
- Je hebt affiniteit met onze business / sector,
- Je hebt een goede kennis van MS Office,
- Je bent tweetalig en je beheerst het Engels.
Wij bieden het volgende aan:
- Werkomgeving waar dynamiek heerst maar, waar zeker ook ruimte is voor fun,
- Flexibiliteit in de job,
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen zoals een firmawagen,
- Een vast, fulltime contract.
Heeft deze vacature jouw interesse gewekt en heb je zin in deze boeiende uitdaging?
Stuur dan gerust uw motivatiebrief en CV door naar Garwin Passeleur:
Garwin.passeleur@atalianworld.com