Voor een tijdelijke opdracht van ongeveer 15/07/19 tot 01/12/19 (zwangerschapsvervanging) zijn wij op zoek naar een
Administratief Medewerker facturatie (M/V) – Brussel
Vanuit het kantoor te Brussel ben je als Administratief medewerker verantwoordelijk voor het opvolgen en coördineren van de commerciële en sociale administratie van de regio.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je beheert de opmaak van de facturatie van een portefeuille klanten, en je controleert het uitgevoerde werk,
- Je bent verantwoordelijk voor de rapportering van de rentabiliteit van de klanten,
- Je doet de administratieve opvolging van de klantendossiers,
- Het bestellen van materialen en producten alsook de controle van de inkomende facturen van leveranciers en onderaannemers behoren tot de dagelijkse takenpakket,
- Ondersteuning op het vlak van reporting aan de District Manager en analyse van de resultaten (zowel in uren als in euro),
- Aanmaken van offertes zowel in het NL als FR,
- Het beheren van de werkkledij, het opvolgen van klachten van de klanten, …
Jouw profiel:
- Je hebt een diploma in een relevante richting op zak,
- Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een soortgelijke richting,
- Je bent Nederlandstalig, kennis van het Frans is een pluspunt,
- Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
- Je bent cijfergericht,
- Je neemt graag initiatief,
- Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
- Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten,
- Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
- Je communiceert vlot, zowel gesproken als geschreven,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook).
Wat bieden wij:
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen,
- Je komt terecht in het backoffice team van Brussel en ondersteunt de operationele medewerkers met je administratieve kennis en kunde,
- Je ontvangt de nodige interne en externe opleidingen.
Plaats van tewerkstelling:
België – Brussel (Anderlecht)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar
Caroline Dondi ⇒ Caroline.Dondi@atalianworld.com