In het kader van haar beoogde verdere groei is ATALIAN België thans op zoek naar een gedreven en ervaren M/V:
Area manager Hasselt (M/V)
Je verricht de ondersteuning, coaching en supervisie van het dagelijkse operations management in de jouw toegewezen area teneinde op een efficiënte, klantvriendelijke en rendabele manier ATALIAN aan te sturen.
De verantwoordelijkheden en de taken van de Area manager:
- Je superviseert rechtstreeks de district managers, site managers en ploegbazen in hun taak van het dagdagelijks beheer van de schoonmaakactiviteiten. U stimuleert, coacht en controleert hen in de uitvoering van de schoonmaakactiviteiten zoals deze commercieel werden overeengekomen met de klanten.
- Je bent, in samenwerking met en gebaseerd op de output van de plaatselijke financiële administratie en het centrale financiële departement, verantwoordelijk voor de totale rentabiliteit van de jouw toegewezen area, alsook voor het initiëren, opvolgen en mogelijks bijsturen van correctieve maatregelen die ertoe moeten lijden de area op een winstgevende manier te beheren. U zorgt ook voor de regelmatige rapportering en becommentariëren van deze cijfers naar uw Regio Manager.
- Je staat in voor de opvolging van de klantentevredenheid en streeft naar een lange termijnrelatie met de bestaande klanten. Teneinde dit doel te bereiken bezoekt u, samen met de verantwoordelijke district manager, site manager of ploegbaas op regelmatige tijdstippen uw klanten en bespreekt u met hen het geleverde kwaliteitsniveau. U neemt desgevallend, en in samenspraak met de verantwoordelijke district manager, de nodige correctieve maatregelen teneinde een optimale klantenretentie te kunnen garanderen.
- Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van de volledige ploeg die aan de slag is in de jouw toevertrouwde Area en doet de nodige aanbevelingen inzake aanwerving, opleiding, interne carrièremogelijkheden en/of samenwerking stopzettingen inzake de medewerkers van jouw area
- In samenwerking met de dienst Safety, Health, Environment & Quality (SHEQ) ben je verantwoordelijk voor het juist toepassen van het Kwaliteits-, Veiligheids- en Milieusysteem (KVM-systeem) binnen de jouw toegewezen Branch, inclusief het rapporteren naar de nationale verantwoordelijken ter zake. U bent eveneens verantwoordelijk voor het correct laten toepassen van het preventiebeleid inzake veiligheid en milieu, inclusief de risico-inventarisatie en –evaluatie, teneinde een zo laag mogelijk cijfer inzake arbeidsongevallen te kunnen voorleggen.
- Je bent verantwoordelijk voor het milieubewust handelen van de jouw toevertrouwde medewerkers teneinde bij te dragen aan het beleid van de maatschappij inzake milieuzorg. Om dit te realiseren zorg je voor het naleven van de wet- en regelgeving en werk je mee aan de sensibilisering van de medewerkers m.b.t. een bewust gebruik van grondstoffen, water en energie, het melden van SHEQ-incidenten, het promoten van milieuvriendelijke verplaatsingen, het correct behandelen van de afvalstromen en het toepassen van de principes van het ecologisch schoonmaken. In samenwerking met het departement Human Resources zorg je eveneens voor de implementatie van de aanbevelingen inzake maatschappelijk verantwoord ondernemen.
- In samenspraak met de dienst Sales & Marketing zal je instaan voor het uitbouwen van het commerciële netwerk (new business) in de jouw toevertrouwde area. Teneinde deze nieuwe business te genereren kan je, in samenspraak met de dienst Sales & Marketing, verantwoordelijk zijn voor de opmaak van de offertes alsook voor het verdedigen en verder opvolgen van de ingediende offertes.
Jouw profiel:
De vereiste kwalificaties van de Area Manager:
Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma en hebt al 10 jaar managementervaring in de schoonmaaksector opgedaan.
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
- Je bent resultaatgericht,
- Je bent autonoom en doortastend,
- Je bent administratief sterk,
- Je bent stressbestendig in de piekmomenten,
- Je bent een echte teamplayer,
- Je bent klantgericht en werkt in een B2B omgeving,
- Je bent Nederlandstalig maar hebt een goede kennis van de 2e landstaal,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen.
Wat bieden wij :
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen,
- Een dynamische werkomgeving en team,
- Opleidings-, ontwikkelingsmogelijkheden.
Plaats van tewerkstelling:
België – Hasselt
Interesse?
Stuur jouw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar Garwin Passeleur => Garwin.Passeleur@atalianworld.com