ATALIAN heeft tevreden klanten in kantoorgebouwen, industriële omgevingen en de publieke sector. Onze missie en filosofie zijn om klanten en partners globale en op maat gemaakte oplossingen te bieden zoals het schoonmaken, het wassen van glazen oppervlakken, de catering, het technisch onderhoud, het groen-onderhoud, de ontvangst, de gastvrijheid, de logistiek en het Facility Management.
Om zijn groei verder te ondersteunen, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gemotiveerde en ervaren (M/V):
Boekhoudkundig en Administratief bediende (M/V)
De verantwoordelijkheden en taken voor deze functie:
– Je stemt de facturen met de bestelbonnen af;
– Je boekt de aankoopfacturen in;
– Je assisteert in de voorbereidingen van de betalingen;
– Je behandelt de eventuele herinneringen van de leveranciers en neemt contact op met hun
– Je ondersteunt bij de diverse rapporteringen;
– Je ondersteunt bij de jaarlijkse revisorale controle;
– Je voert ad hoc administratieve en boekhoudkundige taken uit.
Jouw profiel:
De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:
– Je behaalde een bachelor in Accountancy-Fiscaliteit;
– Je hebt reeds ervaring in een soortgelijke functie (-1a2 jaar);
– Je hebt een goede kennis Nederlands en Frans;
– Je hebt een goede IT-kennis (Word, PowerPoint, Outlook) en een uitstekende kennis van Excel.
– Je bent analytisch, leergierig en stressbestendig;
– Je bent communicatief en nauwkeurig;
– Je bent beschikbaar op korte termijn.
Wat bieden wij :
– Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
– Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving
– Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
Plaats van tewerkstelling:
België – Brussel (Sint-Gillis)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar
Garwin Passeleur : Garwin.Passeleur@atalianworld.com