X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

BUILDING SOLUTIONS

MEER DAN KLUSJESMANNEN!
ATALIAN Building Solutions staat voor 24/7-technische diensten en optimalisatie expertise, voor onderhoud en renovatie van gebouwen, hun omgeving en infrastructuur met een geïntegreerde ecologische en economische benadering.

Tot uw dienst

  • Deze servicedesk fungeert als SPOC en is steeds het eerste aanspreekpunt voor alle vragen, calamiteiten, …
  • Hier worden alle aanvragen, curatief, correctief en planmatig ingepland bij de juiste technieker/dienstverlener,
  • registratie/dispatch/rapportering
  • Controle bestaande dossiers/aanpassen aan actuele situatie,
  • Opmaken van een as-build dossier (toestand zoals deze vandaag is),
  • Up-to date houden van de inventaris,
  • Uittekenen as-build in Autocad.
  • Herstellingen na schade (condens, regen, wateroverlast, …),
  • Opmaken verslag/bestek (maken van foto’s),
  • Tijdelijke noodvoorzieningen,
  • Definitief herstellen van de schade na goedkeuring verzekering.
  • Interne verhuizingen,
  • Inrichting magazijnen,
  • Magazijnen ( herstellingen, ontruimen, opruimen,…),
  • Vaste uitrusting lokalen ( herstellen, verplaatsen, leveren,…)
  • Vergaderzalen ( aanpassen verlichting, data bekabeling, set-up,..)
  • Vergaderzalen infrastructuur (leveren, plaatsen, monteren vergaderinfrastructuur, white boards – flip charts – overheadprojectoren, …),
  • Verhuizingen technische installaties (verplaatsen copiers – printers – faxapparatuur – aanpassen aansluitpunten,…),
  • Zonnewering/verduisteringssystemen ( leveren, plaatsen, herstelling manuele of elektrische bediening,…).
  • Deze afdeling wordt veelal bij het ontwerp ingeschakeld voor een nieuwe beheersopdracht,
  • In de nazorg kunnen we hier beroepen op de juiste specialisten binnen elk vak domein.
  • Een team van architecten en ingenieurs die kunnen bijstaan voor zowel structurele, bouwkundige en technische vragen,
  • Worden ingeschakeld om de jaarlijkse conditiemeting (conform de NEN 2767) te doen van het ganse gebouw en technieken.
  • Een administratief team dat instaat voor een correcte administratieve afhandeling en tevens zorgt voor de gevraagde rapportage,
  • Een financieel team dat zorgt voor de correcte afrekeningen.
  • Alle onderhoudshandelingen en interventies die verricht worden, worden nauwkeurig bijgehouden in dit systeem,
  • Het volledige proces wordt ondersteund door de gebruikerssoftware Ultimo, die de klant in staat stelt uiteenlopende managementrapportages/onderhoudsanalyses te genereren, waarmee het onderhoudsbeleid gestroomlijnd kan worden en strategische keuzes kunnen worden onderbouwd,
  • Dit management informatiesysteem fungeert tevens als communicatie instrument (SPOC) dat via internet (WEB based software) elke minuut van de dag beschikbaar is,
  • Meldingen kunnen lokaal aangemaakt worden en worden centraal beheerd. Zo behoudt de klant perfect het overzicht van meldingen.

Bouw

  • Periodieke controle,  kleine herstellingen,
  • Leveren en plaatsen van dakbedekking,
  • Mos behandeling,
  • Dakgoten en regenwaterafvoeren (Periodieke controle, onderhoud en herstellingen),
  • Daklichtkoepels
  • Terugplaatsen van losgekomen elementen (dorpels)
  • Verwijderen loshangende elementen
  • Kleine herstellingen
  •  Laswerken (algemeen),
  • Projectwerk op maat,
  • Maken van roosters of traliewerk voor ramen.
  • Herstellen van muren, vloeren, beton,
  • Algemene metselwerken.
  • Kleine herstellingen houten schrijnwerk,
  • Herstelling trappen, balustrade/leuningen.
  • Egalisatie vloeren,
  • Terugplaatsen van losgekomen tegels,
  • Herstellingen,
  • Invoegen vloertegels,
  • Plaatsen of vervangen vloertegels.
  • Afvoerleidingen/sifons, kraanwerk (leveren, plaatsen, herstellen,…),
  • Sanitaire toestellen (leveren, plaatsen, vervangen, herstellen,…),
  • Vaatwasser ( leveren, plaatsen, nazicht en herstelling,…),
  • Warm water – elektrische boiler(leveren, plaatsen, vervangen, herstellen,…),
  • Septische put & vetput ( periodiek onderhoud, kleine herstellingen, ruimen,…).
  • Behang en schilderwerken,
  • Binnen en scheidingswanden,
  • Parket en andere vloerbekleding,
  • Plafondwerken.

Access

  • Deurbeslag (klinken, sloten) leveren, plaatsen, vervangen of herstellen,
  • Automatische & manuele deuren leveren, plaatsen, herstellen, periodieke controle en onderhoud,
  • Elektrische & mechanische sloten leveren, plaatsen, herstellen, periodieke controle en onderhoud,
  • PLC sturingen leveren, plaatsen, herstellen, vervangen,
  • Leveren en plaatsen sleutelplannen op maat.
  • Tijdelijke veiligstelling, leveren en plaatsen nieuwe ramen (vitrines) -en deuren (manuele en automatische),
  • Meubilair (kasten, bureaus, loketten) : herstellingen laden, sloten, scharnieren, wieltjes,
  • Ramen (houten, Alu, …) & ruiten leveren, plaatsen, herstellen, vervangen,
  • Rolluiken (elektrisch en manueel) – inbraakwerend, leveren, plaatsen, herstellen, vervangen,
    • Poorten: periodieke controle en onderhoud,  jaarlijkse wettelijke controle,
    • Sas systemen controleren op goede werking-correcte bevestiging van diverse onderdelen, zoals elektrische sloten, klinken, drukknoppen,
    • Schuifpoorten, hekken, slagbomen periodiek controleren en onderhouden.
    •  leveren, plaatsen, vervangen onderhouden, herstellen.

Energie

Electriciteit & Beveiliging

  • Beveiliging,
  • Data,
  • Elektriciteit,
  • Telefonie,
  • Bliksemafleidingsinstallaties
  • Blussers,
  • Haspels,
  • Koffers,
  • Sprinklersystemen,
  • Brandmelding- en evacuatie systemen.

Relighting & Relamping

  • Veiligheidsverlichting (noodverlichting),
  • Relamping : bijplaatsen, vervangen van verlichting en/of verwijderen van bestaande verlichting.
  • Energiestudie in overleg met klant
  • Retrofitten van bestaande verlichtingsarmaturen met energiezuiniger technieken (betere reflectoren – elektronische ballasten – …)
  • Leveren en plaatsen energiezuinige verlichting.

HVAC

  • Airco’s en mobiele airco’s leveren, plaatsen, onderhouden, testen, logboek, vervangen,…
  • Koelsystemen(koelcellen, koelkasten, wandkoelers,…) periodiek onderhouden, herstellingen, leveren, plaatsen,…
  • Rookkanalen/schouwen : jaarlijkse reiniging en inspecteren
  • Ventilatiekanalen  periodiek onderhouden,  herstelling isolatie,…
  • Ventilatiesystemen periodiek onderhouden, herstellen, plaatsen, leveren,…
  • Ventilatieroosters reinigen, smeren, herstellen, onderhouden,…
  • Periodiek onderhoud,
  • Aflevering attesten,
  • Leveren en plaatsen nieuwe verwarming,
  • Leveren en plaatsen van tijdelijke bijverwarming.

Pest Control

  • Periodieke controle,
  • Herstellen wanden/muren welke toegang verlenen voor ongedierte,,
  • Plaatsen van lokazen,
  • Opmaken pestcontroleplan,
  • Ontruimen van overvolle ruimtes.

Buitenzones

  • hekken en traliewerk,
  • Periodiek onderhoud,
  • Herstellen, leveren en plaatsen.
  • Externe beplanting periodiek onderhouden,
  • Opruimen omgewaaide bomen,
  • Interne beplanting periodiek onderhouden.
  • Opritten/verhardingen/parking periodiek onderhouden, herstellingen, signalisatie plaatsen,…
  • Stallingen, overkappingen en lichtstraten onderhouden en mosvrij houden,
  • Strooien van dooizout volgens de voorspelde weerberichten,
  • Sneeuwruimen.

Signalisatie

  • Belijning : aanbrengen, renoveren, verwijderen,
  • Belettering/stickering plaatsen, verwijderen, projecten op maat,
  • Buitenverlichting periodiek onderhouden, leveren en plaatsen,
  • Pictogrammen – signalisatie – kaders – schilderijen leveren, plaatsen, onderhouden.
  • Periodiek onderhoud,
  • Terugplaatsen van kaders, plannen en signalisatie,
  • Plaatsen van kaders in overleg met preventieadviseur.
  • Vervangen van beschadigde panelen,
  • Ophangen posters, kaders.

Aanvullende diensten

  • Organisatie en opvolging wettelijke keuringen,
  • Aanwezigheid tijdens de keuringen,
  • Aanpassingen ten gevolge van de wettelijke keuringen.
  • Ophalen archief/datadragers,
  • Vernietiging met attest,
  • Bewaren documenten,
  • Periodieke rondes.
  • Periodiek onderhoud,
  • Herstellingswerken.
  • Leveren en plaatsen nieuwe toestellen,
  • Herstelling ingeval van breuk,
  • Periodiek onderhoud.
  • Graffiti control (MTC Mobile),
  • Leveren en plaatsen anti-graffitiverf,
  • Verwijderen van graffiti.
  • FM Software IOne,
  • CLOSE CLIENT webbased software tool (beheersoftware interventies – budgetcontrole),
  • Registratie/dispatch/rapportering.
Voor meer inlichtigen contacteer ons op het nummer 078/152.300 of servicedesk@sibes.be  en servicedesk@atalianworld.com
REFERENTIES
Geen resultaten gevonden.