In het kader van haar beoogde verdere groei is ATALIAN België thans op zoek voor de regio’s Antwerpen & Houthalen naar een gedreven en ervaren
Dispatch/Customer Service Officer (M/V)
* De taken voor deze functie als Dispatch/Customer Service Officer kunnen worden verdeeld in 2 luiken:
- Administratief-planning werk:
- Opvolgen en bijsturen van de dagelijkse planning van de medewerkers in the field (vast schoonmaakpersoneel en mobiele ploegen),
- Beheer van de clusters (klantenportefeuilles per medewerker),
- Bewaken van objectief en rendement,
- Overleg met operationele managers voor optimale capaciteitsverdeling,
- Opvolgen van acties voor jouw afdeling.
- Adminstratief-technisch werk:
- Opmaken en dagelijks beheer van de grondplannen, werkprogramma’s mbt bestaande contracten of uitbreidingen,
- Beheer van electronische dossiers (intranet en extranet) en fysieke dossiers (werfmappen).
* Verder behoren de volgende verantwoordelijkheden aan de Dispatch / Customer Service Officer toe:
- Je denkt na over en biedt oplossingen in nieuwe en onverwachte omstandigheden,
- Gestelde doelstellingen nastreven (kpi’s),
- Streven naar een goede werkomgeving binnen je team,
- ATALIAN op een goede manier vertegenwoordigen; de ATALIAN-waarden, missie en visie kennen, en in dat opzicht ook je werk uitvoeren,
- De ATALIAN dienstverlening (willen) begrijpen en kennen,
- Verzekeren dat de geleverde diensten in overeenstemming zijn met de Service Level Agreements met de klanten en/of de ATALIAN procedures (kwaliteitshandboek, werkinstructies),
- Klachtenbehandeling,
- Bijdragen tot de ontwikkeling en verbetering van de ATALIAN dienstverlening, de klantenrelaties verzorgen (meedenken over verbeteringsacties),
- Branchoverschrijdend samenwerken waar nodig.
* De vereiste kwalificaties & Vaardigheden voor deze functie als Dispatch / Customer Service Officer zijn:
– Je behaalde een bachelor in een relevante richting of hebt gelijkwaardige ervaring,
– 1-3 jaar ervaring in een administratieve functie,
– Ervaring in dispatching is een voordeel maar geen must,
– Kennis van de facilitaire wereld (schoonmaak, catering, beveiliging) is een extra voordeel,
– Goede kennis van office-pakket en sterke administratieve vaardigheden,
– Goede communicatie in Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven,
– Telefonisch contact schrikt u niet af,
– Je kunt prioriteiten stellen en bent stressbestendig (wanneer nodig),
– Flexibel & communicatief,
– Team-player maar toch assertief met open geest,
– Commerciële ingesteldheid / resultaatsgerichtheid,
– Markt- & Klantgericht,
– Rijbewijs B.
* Wat bieden wij:
– Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen,
-Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving,
– Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
* Plaats van tewerkstelling:
België – Houthalen of Antwerpen
* Interesse?
Bezorg ons uw CV per mail :
voor Houthalen ⇒ Kristof Lux: Kristof.Lux@atalianworld.com
voor Antwerpen ⇒ Kris Lekime: Kris.Lekime@atalianworld.com