ATALIAN is een wereldleider voor facilitaire diensten met een aanwezigheid in 33 landen met 32 000 klanten en 125 000 medewerkers. Deze wereldwijde dienstverlening voor bedrijven en overheden wordt via meerdere specialisaties verwezenlijkt en maakt het mogelijk om de essentiële facilitaire diensten zoals schoonmaak, catering (Green Kitchen) beveiliging, technisch onderhoud (Atalian Building Solutions), onthaal, groenonderhoud, en facilitymanagement uit te besteden aan 1 aanbieder. Door een dynamische bedrijfsvoering, dicht bij de klant, en een uitmuntende kwaliteitsopvolging heeft de groep een onbetwiste reputatie in de markt opgebouwd. ATALIAN heeft tevreden klanten in kantoorgebouwen, industriële omgevingen en de publieke sector.
Onze missie en filosofie zijn om klanten en partners globale en op maat gemaakte oplossingen te bieden zoals het schoonmaken, het wassen van glazen oppervlakken, de catering, het technisch onderhoud, het groen-onderhoud, de ontvangst, de gastvrijheid, de logistiek en het Facility Management.
Om zijn groei te verzekeren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gemotiveerde en ervaren (M/V):
Dossierbeheerder klanten – Brussel – (M/V)
Vanuit het kantoor te Brussel ben je als dossierbeheerder van de klanten verantwoordelijk voor het opvolgen en coördineren van de commerciële en sociale administratie van de regio.
Taken en verantwoordelijkheden:
– Je beheert de opmaak van de facturatie van een portefeuille klanten, en je controleert het uitgevoerde werk,
– Je bent verantwoordelijk voor de rapportering van de rentabiliteit van de klanten,
– Je doet de administratieve opvolging van de klantendossiers,
– Het bestellen van materialen en producten alsook de controle van de inkomende facturen van leveranciers en onderaannemers behoren tot de dagelijkse takenpakket,
– Ondersteuning op het vlak van reporting aan de District Manager en analyse van de resultaten (zowel in uren als in euro),
– Aanmaken van offertes zowel in het NL als FR,
– Het beheren van de werkkledij, het opvolgen van klachten van de klanten, …
Jouw profiel:
– Je hebt een bachelor in een relevante richting op zak,
– Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een soortgelijke richting,
– Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans,
– Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
– Je bent cijfergericht,
– Je neemt graag initiatief,
– Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
– Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten,
– Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
– Je communiceert vlot, zowel gesproken als geschreven,
– Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook).
Wat bieden wij:
– Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen,
– Je komt terecht in het backoffice team van Brussel en ondersteunt de operationele medewerkers met je administratieve kennis en kunde,
– Je ontvangt de nodige interne en externe opleidingen.
Plaats van tewerkstelling:
België – Brussel (Anderlecht)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar
Caroline Dondi ⇒ Caroline.Dondi@atalianworld.com