Vanuit het team HR Shared Services Antwerpen, ben je als HR Officer Time & Attendance enerzijds verantwoordelijk voor de controle en de goedkeuring van de prestaties van de ATALIAN arbeiders voor de branches van Antwerpen en anderzijds voor het inboeken van afwezigheden & de administratieve opvolging ervan. Doel van jouw functie is tijdig een correct loon te kunnen uitbetalen aan de werknemers alsook een secure administratieve personeelsadministratie te kunnen garanderen.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Payroll & Benefits Manager van ATALIAN.
HR Officer Time & Attendance (m/v)
Jouw taakomschrijving:
- Je zorgt enerzijds voor de controle en de goedkeuring op de ingegeven prestaties van de werknemers, en anderzijds voor de correcte en tijdige input van de diverse afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, syndicale verloven, moederschapsrust…), opleidingen en thematische verloven (ouderschapsverlof, bijstand ziek familielid,.) Je zorgt tevens voor de volledige administratieve afhandeling & opvolging gekoppeld aan de ingeboekte afwezigheden.
- Je staat in voor de tweewekelijkse voorbereiding van het verloningsproces. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor de finale goedkeuring van prestaties en de voorbereiding tot de loonberekening. Je staat eveneens in voor het klaarzetten van correcties die zullen voortvloeien door aanpassingen in de prestaties na de initiële loonberekening.
- Je ondersteunt de lokale district managers bij de input en de office administrators bij de HR-administratie als expert.
- Je staat in voor het up-to-date houden van de werknemersgegevens in het payroll systeem waardoor je een correcte administratieve afhandeling van de verloning kan garanderen
- Je zorgt tenslotte voor de tijdige en correcte aflevering van alle sociale documenten aan de werknemers die ten gevolge van sociale risico’s hun functie niet kunnen uitoefenen. Dit betekent onder meer de opmaak en het afleveren van documenten op het vlak van economische werkloosheid en het ter beschikking stellen van de documenten voor bijpassing in geval van economische werkloosheid door het Sociaal Fonds (SFSOO) zodat aan de ATALIAN arbeider een correcte administratieve opvolging wordt gegarandeerd alsook een exacte loonberekening.
Jouw profiel:
- Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma (Personeelswerk of aanverwante diploma’s) en hebt al een eerste ervaring in de loon verwerking en/ of personeelsadministratie opgedaan,
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
- Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
- Je bent in staat om routinematige taken aan een hoge kwalitatieve standaard uit te voeren,
- Je bent stressbestendig in de piekmomenten,
- Je bent een echte teamplayer,
- Je bent klantgericht,
- Je bent tweetalig (Nederlands/ Frans),
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen
Wat bieden wij:
Je komt terecht in het HR Shared Service team dat operationeel is vanuit de Belgische hoofdzetel en ondersteunt de operationele branches met kennis en kunde.
Je kan rekenen op de nodige opleidingen indien nodig.
Plaats van tewerkstelling:
België – Antwerpen
Interesse?
Stuur gerust uw motivatiebrief en CV door naar Garwin Passeleur.
Garwin.passeleur@atalianworld.com