ATALIAN identificeert de gebieden die kansen bieden voor dienstverlening, technologische en sociale innovatie en waarop het zijn inspanningen en toekomstige investeringen moet toespitsen.
Innovaties zullen de BtoB-dienstensector transformeren en ATALIAN anticipeert hierop: robotisering, connected objects, gegevensverzameling, virtuele realiteit, 3D-printing, artificiële intelligentie, enz.
Deze nieuwe oplossingen zijn deel gaan uitmaken van ieders dagelijks leven en zijn onmisbaar geworden. ATALIAN grijpt deze aan en haalt het beste uit , tegelijk rekening houdend met de milieu-, maatschappelijke en sociale gevolgen ervan.
ONZE UITDAGINGEN
-
Oplossen van hardnekkige problemen en anticiperen op nieuwe behoeften van de klant (technisch, milieu, sociaal, communicatie, enz.)
-
Anticiperen op de transformatie van onze bedrijven
-
Communiceren en bewustmaken van onze interne en externe ecosystemen
-
Onze modellen in twee tempo’s uitdagen: incrementeel door een aanpak van voortdurende verbetering en disruptief door een ontwrichtende aanpak en het creëren van nieuwe waarde door middel van technologie
ONZE MISSIES
-
Nieuwe trends opsporen
-
Een actieve kijk op nieuwe technische, technologische en sociale oplossingen tot stand brengen en een ecosysteem van partners (startup, universiteit, leverancier…) activeren
-
Road Maps per activiteitensector definiëren
-
Analyseren van de resultaten en de bijbehorende voordelen voor onze cliënten en operationele teams
-
Ons dienstenaanbod laten evolueren