X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

EEN INNOVATIESTRATEGIE TEN DIENSTE VAN ONZE KLANTEN

ATALIAN identificeert de gebieden die kansen bieden voor dienstverlening, technologische en sociale innovatie en waarop het zijn inspanningen en toekomstige investeringen moet toespitsen.
Innovaties zullen de BtoB-dienstensector transformeren en ATALIAN anticipeert hierop: robotisering, connected objects, gegevensverzameling, virtuele realiteit, 3D-printing, artificiële intelligentie, enz.
Deze nieuwe oplossingen zijn deel gaan uitmaken van ieders dagelijks leven en zijn onmisbaar geworden. ATALIAN grijpt deze aan en haalt het beste uit , tegelijk rekening houdend met de milieu-, maatschappelijke en sociale gevolgen ervan.

ONZE UITDAGINGEN

  • Oplossen van hardnekkige problemen en anticiperen op nieuwe behoeften van de klant (technisch, milieu, sociaal, communicatie, enz.)
  • Anticiperen op de transformatie van onze bedrijven
  • Communiceren en bewustmaken van onze interne en externe ecosystemen
  • Onze modellen in twee tempo’s uitdagen: incrementeel door een aanpak van voortdurende verbetering en disruptief door een ontwrichtende aanpak en het creëren van nieuwe waarde door middel van technologie

ONZE MISSIES

  • Nieuwe trends opsporen

  • Een actieve kijk op nieuwe technische, technologische en sociale oplossingen tot stand brengen en een ecosysteem van partners (startup, universiteit, leverancier…) activeren

  • Road Maps per activiteitensector definiëren

  • Analyseren van de resultaten en de bijbehorende voordelen voor onze cliënten en operationele teams

  • Ons dienstenaanbod laten evolueren