Elke dag zetten de bijna 5500 werknemers van de Groep ATALIAN in België alles in het werk om ondernemingen en instellingen te ondersteunen en hen oplossingen te bieden die beantwoorden aan hun behoeften.
Dankzij een nationale dekking, verspreid over 8 filialen waarvan 6 in Vlaanderen, 1 in Wallonië en 1 in Brussel, kunnen wij elke klant een oplossing op maat aanbieden die perfect beantwoordt aan zijn behoeften.
Op heden zijn wij op zoek naar een ervaren, dynamische en gemotiveerde
Mobiele administratief bediende HR & Facturatie (m/v)
Als Mobiele administratieve bediende HR & Facturatie ben je inzetbaar in onze verschillende kantoren (Anderlecht, Gent, Antwerpen of Houthalen).
Vanuit deze kantoren kunnen we beroep doen op jouw kennen & kunnen op het vlak van HR-administratie & Facturatie.
In deze functie zal je onze HR en/of boekhouding collega’s bijstaan in piekmomenten en zal je je mobiel en periodiek inzetten voor de verschillende regio’s. Uiteraard zal er gezorgd worden voor de nodige begeleiding, uitleg en opleidingen.
De Mobiele administratieve bediende zal rechtsreeks rapporteren aan de HR-Director van Atalian.
De taken en verantwoordelijkheden op het vlak van HR:
- Je zorgt enerzijds voor de controle én de goedkeuring op de ingegeven prestaties van de werknemers, en anderzijds voor de correcte en tijdige input van de diverse afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, syndicale verloven, moederschapsrust…), opleidingen en thematische verloven (ouderschapsverlof, bijstand ziek familielid,….) Je zorgt tevens voor de volledige administratieve afhandeling & opvolging gekoppeld aan de ingeboekte afwezigheden.
- Je staat in voor de tweewekelijkse voorbereiding van het verloningsproces. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor de finale goedkeuring van prestaties en de voorbereiding tot de loonberekening. Je staat eveneens in voor het klaarzetten van correcties die zullen voortvloeien door aanpassingen in de prestaties na de initiële loonberekening.
- Je ondersteunt de lokale district managers bij de input en de office administrators bij de HR-administratie als expert.
- Je staat in voor het up-to-date houden van de werknemersgegevens in het payroll systeem waardoor je een correcte administratieve afhandeling van de verloning kan garanderen
De taken en verantwoordelijkheden op het vlak van facturatie:
- Je stemt de facturen met de bestelbonnen af;
- Je boekt de aankoopfacturen in;
- Je assisteert in de voorbereidingen van de betalingen;
Het profiel van onze ideale kandidaat (hopelijk jijzelf), ziet er als volgt uit:
- Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma (Personeelswerk of aanverwante diploma’s),
- Je hebt alreeds een mooie administratieve ervaring achter de rug, ervaring met salarisverwerkende software, kennis van het programma Prisma is een pluspunt,
- Je bent perfect tweetalig (Nederlands/Frans),
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
- Je bent flexibel ingesteld,
- Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch,
- Je bent stressbestendig in de piekmomenten,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (word, excel, outlook).
Wat bieden wij:
- De kans om je te ontplooien binnenin een bedrijf in volle groei,
- Een interessante en leerrijke nationale functie waar ook jouw mening telt,
- De nodige opleidingen en begeleiding on the job,
- Dynamische omgeving waar ruimte is voor FUN,
- Voltijds contract van onbepaalde duur,
- Competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen enz…
Plaats van tewerkstelling:
Je bent bereid om je naar onze nationale kantoren te verplaatsen naargelang de drukte (Anderlecht, Antwerpen, Gent, Houthalen).
Are you in for the challenge?
Stuur gerust uw motivatiebrief en cv door naar Garwin Passeleur ⇒ Garwin.passeleur@atalianworld.com