MEDEWERKER LOON- EN PERSONEELSADMINISTRATIE
Voor een grote belangrijke klant, gelegen in het hartje van Brussel, ben je als Medewerker loon-en personeelsadministratie verantwoordelijk voor het mee-opvolgen van de loon/personeelsadministratie en van de dagdagelijkse activiteiten op het vlak van lokale personeelszaken.
Samen met jouw administratieve en operationele collega’s bijt je je volledig vast in de volgende taken:
-
Opmaak van de arbeidscontracten en het beheer van A-Z,
-
Behandelen van de sociale documenten (mutualiteiten, ziektebriefjes, …),
-
Vinger aan de pols houden omtrent de salarisadministratie (controles prestaties, rechtzettingen,…),
-
Het inplannen van medische controles,
-
Algemene administratieve taken (telefonie, mailverkeer,…).
Je kan je vinden in dit profiel:
-
Je hebt minimum een secundaire opleiding genoten, een bachelor is een pluspunt,
-
Na jouw opleiding heb je minimaal 2 à 3 jaar (of meer) relevante ervaring opgedaan.
Daarnaast spreekt het voor zich dat:
-
Je Nederlands of Franstalig bent met een zeer goede kennis van de 2e landstaal,
-
Nauwkeurigheid, stiptheid en organisatie sterke punten van je zijn,
-
De courante MS Office – toepassingen (Word, Excel, Outlook) goed door jou zijn gekend.
Wij vinden het belangrijk dat jij je goed voelt en bieden je daarom:
-
Een vast, fulltime contract,
-
Een aantrekkelijk salarispakket met mooie extralegale voordelen (maaltijdcheques, netto vergoeding, groeps- en hospitalisatieverzekering, bonus enz…)
-
Garanderen je in een groeiende en dynamische omgeving terecht te komen.
-
Kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen door opleiding of/en ervaring.