ATALIAN is de leider van de multi-services in Europa met 32 000 klanten en 125 000 medewerkers. Deze wereldwijde dienstverlening voor bedrijven en overheden wordt momenteel via 8 specialisaties verwezenlijkt en maakt het mogelijk om de essentiële facilitaire diensten zoals schoonmaak, beveiliging, technisch onderhoud, onthaal, catering, groenonderhoud, en facilitymanagement uit te besteden aan 1 aanbieder.
Ter ondersteuning van de maatregelen die het bedrijf nam om een verdere groei te stimuleren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gedreven en ervaren M/V:
Boekhoudkundig administratief bediende (M/V)
De verantwoordelijkheden en taken voor deze functie:
– Je maakt nieuwe klantencontracten aan in het ERP-systeem,
– Je houdt het klassement van de klanten en facturatie up – to date,
– Je beheert de facturatie van een aantal toegewezen klanten,
– Je beantwoordt vragen van klanten en interne medewerkers,
– Je ondersteunt de Credit Controller administratief,
Jouw profiel en vereiste kwalificaties voor deze functie:
– Je behaalde minstens een secundair diploma in administratieve richting;
– Je hebt reeds ervaring in een soortgelijke functie (1 à 2 jaar);
– Je hebt een uitstekende kennis Nederlands en Frans;
– Je hebt een goede IT-kennis (Word, PowerPoint, Outlook) en een uitstekende kennis van Excel;
– Je bent analytisch, leergierig en stressbestendig;
– Je bent communicatief en nauwkeurig;
– Je bent onmiddellijk beschikbaar.
Wat bieden wij:
– Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen,
– Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving,
– Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
Plaats van tewerkstelling:
België – Brussel (Sint-Gillis)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar
Saskia Alen ⇒ Saskia.Alen@atalianworld.com
Garwin Passeleur ⇒ garwin.passeleur@atalianworld.com