ATALIAN heeft tevreden klanten in kantoorgebouwen, industriële omgevingen en de publieke sector. Onze missie en filosofie zijn om klanten en partners globale en op maat gemaakte oplossingen te bieden zoals het schoonmaken, het wassen van glazen oppervlakken, de catering, het technisch onderhoud, het groen-onderhoud, de ontvangst, de gastvrijheid, de logistiek en het Facility Management.
Ter ondersteuning van de maatregelen die het bedrijf neemt om zijn groei te verzekeren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gemotiveerde en ervaren
District Manager Zuid – Houthalen (M/V)
Je verzorgt het operationele en administratieve beheer van de toegewezen klanten. Dit houdt in verantwoordelijkheid voor de operationele werking, administratieve opvolging van het personeel en voor de relaties met de klant(en).
Takenpakket:
- U beheert de klant(en) die u werden aangewezen en ziet toe op de juiste uitvoering van het lastenboek, vanuit operationeel oogpunt. Dit houdt in dat u gevolg geeft aan klantenklachten en dat u nauwlettend toeziet op de correcte uitvoering van de taken door uw werknemers. Hierbij dient u gebruik te maken van de procedures op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu.
- Als professional in de schoonmaak, kunt u het materiaal en de producten, die nodig zijn op een werf correct identificeren. U beheert het benodigd materiaal en producten noodzakelijk op de werf/ werven.
- In overeenstemming met uw hiërarchie, stelt u de kwaliteitsrapporten op en dit volgens een vastgesteld schema. In geval van mindere resultaten of opmerkingen dient u, in overeenstemming met uw hiërarchie, de nodige maatregelen te nemen. U dient deze maatregelen ook op te volgen en te rapporteren.
- U verzekert de planning van het personeel in overeenstemming met de taken op de werf. U bepaalt de individuele planningen. U garandeert een correcte invulling van de gepresteerde uren en zorgt er ook voor dat deze gegevens correct worden ingegeven in het loonverwerkingssysteem opdat de personeelsdienst de tweewekelijkse verloning op een correcte manier kan afsluiten. In geval van afwezigheid van een vaste werknemer zorgt u, eventueel in samenwerking met de lokale administratie voor vervanging (eventueel nieuwe werknemers). U zorgt eveneens dat deze personen een opleiding krijgen opdat de werkzaamheden gewoon kunnen doorgaan.
- U begeleidt, coacht en motiveert uw schoonmakers en u ziet toe op de nodige discipline binnen het team. U bent eveneens verantwoordelijk voor de evaluatie van de schoonmakers in dienst, en indien nodig, voor het nemen van de nodige maatregelen. Deze maatregelen kunnen de vorm aannemen van een waarschuwing, overplaatsing of opzeg, en dienen om zowel kwaliteit te garanderen alsook voor een correcte uitvoering van het lastenboek. U zorgt voor een maandelijks toolboxmeeting om de schoonmakers op de hoogte te houden over de veiligheidsmaatregelen
- U verzorgt de relatie met de klant(en) en streeft naar een lange termijn relatie. U houdt systematisch contact met de klant. De regelmaat van deze contacten worden vastgelegd in samenspraak met de Region/Area Manager. U rapporteert eveneens nauwgezet aan hen met als doel de klanttevredenheid te garanderen. U anticipeert op de huidige of toekomstige behoefte van de klant met als doel de relatie met de klant te versterken.
- U houdt de financiële rentabiliteit van de aan u toevertrouwde werf/ werven in het oog en in geval van een negatief financieel budget, neemt u, in samenspraak met uw hiërarchie, de nodige corrigerende maatregelen om zodoende de rentabiliteit te herstellen.
- In samenwerking en met ondersteuning van de leden van het Safety, Health, Environment & Quality (SHEQ) departement staat u mee in voor de realisatie van de objectieven van de maatschappij op het vlak van veiligheid, gezondheid, milieu en kwaliteit. U bent verantwoordelijk voor het milieubewust handelen van de u toevertrouwde medewerkers teneinde bij te dragen aan het beleid van de maatschappij inzake milieuzorg.
Jouw profiel:
Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma (of gelijkwaardig door ervaring) en hebt een minimumervaring van 3 à 5 jaar in de dienstensector opgedaan (schoonmaak, ISO normering/ welzijnswetgeving).
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven,
- Je bent resultaatgericht,
- Je bent autonoom en doortastend, je bent mobiel en flexibel,
- Je bent administratief sterk, maar weet je team ook te motiveren,
- Je bent stressbestendig in de piekmomenten,
- Je bent klantgericht en werkt commercieel in een B2B omgeving,
- Je bent Nederlandstalig met een goede basis van het Frans en Engels,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen,
- Je bent in het bezig van een rijbewijs B.
Wij bieden:
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen, waaronder een firmawagen,
- Je komt terecht in een internationale groep in dynamische groei,
- Je kan rekenen op de nodige interne en externe opleidingen.
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar:
Kristof Lux: Kristof.Lux@atalianworld.com
Kris Lekime: Kris.Lekime@atalianworld.com