Gezien onze bestendige groei wenst onze maatschappij haar operationele ploeg in Antwerpen uit te breiden met een (m/v):
Key Account/Contract Manager ANTWERPEN-HASSELT (M/V)
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je beheert een aantal grote klanten met desgevallend meerdere vestigingen,
- Wanneer deze vragen of opmerkingen hebben aangaande de invulling van het servicegedeelte vanuit onze organisatie, zal je instaan voor de dispatching ervan naar de lokale verantwoordelijken in je teams ter plaatse.
- Hierbij sta je in voor een integrale opvolging en zorg je er persoonlijk voor dat de klanten ook effectief een oplossing aangeboden krijgen; op vlak van offertes, operationele opmerkingen, bestellingen, facturatie, opstart, …
- Je slaagt erin op te treden als een echte moderator en te denken in termen van klantgerichte oplossingen binnen de contractuele bepalingen,
- Je volgt offertes op en zorgt ervoor dat de betrokken partijen geïnformeerd zijn op vlak van de prijsbepalingen alsook op vlak van de afgesproken dienstverlening,
- Je staat voortdurend in contact met de klant, je lokale teams en verantwoordelijken ter plaatse en ondersteunende afdelingen binnen ATALIAN.
- Je beheert alle data van de klant obv onze interne softwarepakketten met bijhorende rapportering naar klant en de operationele directie.
- Je staat in voor de commerciële uitbouw van je accounts door noden te detecteren en gepaste serviceoplossingen uit te werken binnen het facilitaire domein.
Jouw profiel:
- Je hebt een bachelor of master in een relevante richting op zak,
- Je hebt 1 à 2 jaar ervaring in een customer service omgeving,
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans,
- Je bent een kei in administratie,
- Je neemt graag en spontaan initiatief,
- Je prefereert ‘self-control’ in je dossiers,
- Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel,
- Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op drukke momenten,
- Je bent een teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen,
- Je bent een vlotte communicator en je kan je empathisch opstellen,
- Je beheerst de courante MS Office – toepassingen (Excel, Word, Outlook) vooral Excel is voor deze functie zéér belangrijk.
Wat bieden wij:
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extralegale voordelen,
- Je komt terecht in een internationale groep waar op termijn reële doorgroeimogelijkheden zijn.
- Je kan rekenen op de nodige interne en externe opleidingen.
Plaats van tewerkstelling:
Antwerpen, Limburg en Brabant (Leuven)
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar Garwin Passeleur => Garwin.Passeleur@atalianworld.com