X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

In het kader van haar beoogde verdere groei is ATALIAN België thans op zoek naar een gedreven en ervaren

Dispatch / Customer Service Officer (m/v)- Antwerpen

* De taken voor deze functie als Dispatch/Customer Service Officer kunnen worden verdeeld in 2 luiken:

1 – Administratief-planning werk:

  • Opvolgen en bijsturen van de dagelijkse planning van de medewerkers in the field (vast schoonmaakpersoneel en mobiele ploegen),
  • Beheer van de clusters (klantenportefeuilles per medewerker),
  • Bewaken van objectief en rendement,
  • Overleg met operationele managers voor optimale capaciteitsverdeling,
  • Opvolgen van acties voor jouw afdeling.

2 – Adminstratief-technisch werk:

  • Opmaken en dagelijks beheer van de grondplannen, werkprogramma’s mbt bestaande contracten of uitbreidingen,
  • Beheer van electronische dossiers (intranet en extranet) en fysieke dossiers (werfmappen).

* Verder behoren de volgende verantwoordelijkheden aan de Dispatch / Customer Service Officer toe:

  • Je denkt na over en biedt oplossingen in nieuwe en onverwachte omstandigheden,
  • Gestelde doelstellingen nastreven (kpi’s),
  • Streven naar een goede werkomgeving binnen je team,
  • ATALIAN op een goede manier vertegenwoordigen; de ATALIAN waarden, missie en visie kennen, en in dat opzicht ook je werk uitvoeren,
  • De ATALIAN dienstverlening (willen) begrijpen en kennen,
  • Verzekeren dat de geleverde diensten in overeenstemming zijn met de Service Level Agreements met de klanten en/of de ATALIAN procedures (kwaliteitshandboek, werkinstructies),
  • Klachtenbehandeling,
  • Bijdragen tot de ontwikkeling en verbetering van de ATALIAN dienstverlening, de klantenrelaties verzorgen (meedenken over verbeteringsacties),
  • Branchoverschrijdend samenwerken waar nodig.

* De vereiste kwalificaties & vaardigheden voor deze functie als Dispatch / Customer Service Officer zijn:

  • Je behaalde een bachelor in een relevante richting of hebt gelijkwaardige ervaring,
  • 1-3 jaar ervaring in een administratieve functie,
  • Ervaring in dispatching is een voordeel maar geen must,
  • Kennis van de facilitaire wereld (schoonmaak, catering,  beveiliging) is een extra voordeel,
  • Goede kennis van office-pakket en sterke administratieve vaardigheden,
  • Goede communicatie in Nederlands, Frans en Engels, zowel gesproken als geschreven,
  • Telefonisch contact schrikt u niet af,
  • Je kunt prioriteiten stellen en bent stressbestendig (wanneer nodig),
  • Flexibel & communicatief,
  • Team-player maar toch assertief met open geest,
  • Commerciële ingesteldheid / resultaatsgerichtheid,
  • Markt- & klantgericht,
  • Rijbewijs B.

* Wat bieden wij:

  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen,
  • Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische,  leerrijke omgeving,
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.

* Plaats van tewerkstelling:

België – Antwerpen

* Interesse?

Bezorg ons uw  CV per mail naar

Garwin Passeleur ⇒ garwin.passeleur@atalianworld.com

Kris Lekime ⇒ kris.lekime@atalianworld.com