Gezien onze bestendige groei wenst onze maatschappij haar operationele ploeg in Vlaanderen te versterken met een (m/v):
Office administrator met focus op klantenbeheer – Antwerpen (M/V)
Vanuit het kantoor te Antwerpen bied je als office administrator administratieve en commerciële ondersteuning aan de Operations director en de Key Account Director, gericht op onze grotere klanten. Jouw administratieve kunde in combinatie met jouw commerciële flair maakt jou het aanspreek/referentiepunt van deze key accounts.
Jouw taakomschrijving:
- Je bent verantwoordelijk voor de klant specifieke administratie zoals o.a.: opmaak van tabellen, presentaties en rapporten voor de klant.
- Je beheert de administratieve opvolging van de klantendossiers die je worden overhandigd door de medewerkers van het Sales & Marketing departement of via de directie en het management. Deze opvolging houdt onder meer in het dagelijks opvolgen van de noodzakelijke elementen die deel uitmaken van klantendossiers (werkbonnen, gepresteerde uren); het voorbereiden van de facturatie aan de klanten en het rapporteren hiervan aan de centrale billing dienst alsook het analyseren van de facturatie aan de klanten.
- Je bent een uitstekend communicator en aanspreekpunt voor de klant met betrekking tot deze onderwerpen.
- Je staat in voor de dagelijkse algemene administratie binnen het kantoor. Dit omvat onder meer: het beheren van de arbeidskledij, het opvolgen van het wagenpark voor onze arbeiders, het administratief opvolgen van arbeidsongevallen, het opvolgen van klachten van de klanten, het onthalen van bezoekers, het opvolgen van de inkomende en uitgaande post en dergelijke meer.
- Je staat in voor de opvolging van de elektronische voorraad bestellingen zoals deze worden aangereikt door onze leveranciers en operationeel worden beheerd door de District Managers teneinde een economisch correcte bestelling te kunnen garanderen.
- Daarnaast ondersteun je de lokale HR-afdeling van Antwerpen bij tal van administratieve taken zoals de opmaak van de arbeidscontracten, de administratieve opvolging van de nieuwe medewerkers en het inplannen van medische controles.
Jouw profiel:
- Na je hogere opleiding heb je minstens een eerste stevige ervaring opgedaan in een high level administratieve rol;
- Je bent nauwkeurig, stipt en kritisch;
- Je bent cijfergericht;
- Je werkt zelfstandig en draagt discretie hoog in het vaandel;
- Je bent stressbestendig en behoudt het overzicht op chaotische momenten;
- Je bent een klantgerichte teamspeler die de nodige flexibiliteit aan boord kan leggen;
- Je bent een vlotte communicator (vooral klantgericht), zowel gesproken als geschreven en vind het aangenaam om relaties op te bouwen met de klant;
- Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal;
- Het MS Officepakket kent voor jou geen enkel geheim.
Wat bieden wij:
- Je komt terecht in het backoffice team van Antwerpen en ondersteunt de operationele medewerkers met je administratieve kennis en kunde.
- Je mag rekenen op de nodige interne en externe opleidingen, in functie van de noden.
Plaats van tewerkstelling:
België – Vlaanderen – ATALIAN kantoor Antwerpen
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv voor 14/07/2017 per mail naar:
Garwin Passeleur è Garwin.Passeleur@atalianworld.com