Gezien onze bestendige groei wenst onze maatschappij haar operationele ploeg in Brussel uit te breiden met een:
Supervisor Brussel (M/V)
Rechtstreeks rapporterend aan de District Manager of de Area Manager, verzorgt de Supervisor het operationele en administratieve beheer van de hem toegewezen werven. Dit houdt in dat hij/zij verantwoordelijk is voor de operationele werking, administratieve opvolging van het personeel en voor de relaties met de klant.
Takenpakket:
- U bent verantwoordelijk voor het toezicht, de begeleiding en de controle op de uitvoering van de taken op de werf van de klant, zoals werd opgegeven in het bestek. Dit houdt in dat men dagelijks het logboek verifieert, aanpast en opvolgt. U biedt ook de nodige hulp aan de werknemers tijdens de uitvoering van hun werkzaamheden. Indien nodig neemt u zelf de poetstaken over.
- U bent verantwoordelijk voor het onthaal en de opleiding van nieuwe werknemers op de werf en het voorzien van vervanging. U staat ook in voor de opvolging van hun prestaties en dient hiervan nadien verslag uit te brengen bij de District Manager/Area Manager.
- U ziet toe op het juiste gebruik van de machines en apparaten voor de schoonmaak. In geval van een defect meldt u dit aan de District Manager/Area Manager die de nodige initiatieven tot vervanging/ herstel zal nemen. U bent eveneens verantwoordelijk voor het juiste gebruiken en aanwenden van de schoonmaakproducten door het personeel.
- Als professional in de schoonmaak, kunt u het materiaal en de producten, die nodig zijn in een werf, identificeren. U schat het benodigd materiaal en producten in, en zorgt eveneens voor de bestellingen opdat er steeds voldoende voorraad aanwezig is op de werven.
- In overeenstemming met uw district manager, stelt u de kwaliteitsrapporten op en dit volgens een frequentatief vastgesteld schema zodat u de werven goed kan aansturen. In geval van negatieve resultaten of opmerkingen dient u, in overeenstemming met uw hiërarchie, de nodige corrigerende maatregelen te nemen. U dient deze maatregelen ook op te volgen en te rapporteren.
- U verzekert de planning van het personeel in overeenstemming met de taken op de werf. U stelt de individuele werkplanningen op en nadien deelt u ze mee. U garandeert een correcte uitvoering van de gepresteerde uren en zorgt er ook voor dat deze prestatiegegevens correct worden ingegeven in het loonverwerkingssysteem opdat de centrale payroll-dienst de tweewekelijkse verloning op een correcte manier kan afsluiten. In geval van afwezigheid van een vaste werknemer zorgt u, na akkoord van uw District Manager/Area Manager en in samenwerking met de lokale office administration, voor vervanging (eventueel nieuwe werknemers).
- U begeleidt, coacht en motiveert uw medewerkers en u ziet toe op de nodige discipline binnen het team. U bent eveneens verantwoordelijk voor de evaluatie van de medewerkers in dienst, en indien nodig, voor het nemen van corrigerende maatregelen en dit in overleg met uw District Manager/Area Manager. Deze maatregelen kunnen de vorm aannemen van een waarschuwing, overplaatsing of opzeg, en dienen zowel om de kwaliteit te garanderen alsook voor een correcte uitvoering van het lastenboek. U zorgt voor een regelmatige toolboxmeeting om de medewerkers op de hoogte te houden over de veiligheidsmaatregelen en dit in een met uw District Manager/Area Manager overeengekomen frequentie.
- U verzorgt de relatie met de u toegewezen klant en streeft naar een lange termijn relatie. U houdt systematisch contact met de klant. De regelmatigheid van dit contact wordt vastgelegd in samenspraak met de DM/AM. U rapporteert eveneens nauwgezet aan de DM/AM met als doel de klanttevredenheid te garanderen. U anticipeert op de reële of potentiële behoeften van de klant met als doel de relatie met de klant te versterken. Dit zal u dan toelaten op alle nieuwe kansen te grijpen.
- In samenwerking en met ondersteuning van de leden van het Safety, Health, Environment & Quality (SHEQ) departement staat u mee in voor de realisatie van de objectieven van de maatschappij op het vlak van kwaliteit, veiligheid en milieu. U bent verantwoordelijk voor de aangifte van arbeidsongevallen en het milieubewust handelen van de u toevertrouwde medewerkers teneinde bij te dragen aan het beleid van de maatschappij inzake milieuzorg.
Het proactief beheer van bovenstaande taken ter ondersteuning van uw district manager is een essentiële vereiste. Het permanent streven naar verbeteringen op kwalitatief en technisch vlak, en dit zonder de noodzaak hierin permanent te worden aangestuurd, is onlosmakelijk verbonden met de verantwoordelijkheid eigen aan deze functie. Optimalisatie van het resultaat, mits inachtname van alle wettelijke bepalingen, is uw belangrijkste streefdoel.
Uw profiel:
- U beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs en/of u hebt reeds ervaring binnen de schoonmaak in het algemeen of bij ATALIAN in het bijzonder,
- U bent 2-talig (NL-FR),
- U bent vertrouwd met schoonmaakproducten en het materiaal,
- Het beheer, motivatie en evaluatie van werknemers, bij voorkeur van grote groepen, is u niet onbekend,
- U bent nauwgezet en volgt uw dossiers steeds zeer nauw op,
- U kunt zich inschrijven in een kwaliteits-, veiligheids- en milieubewust beleid,
- U bent proactief, dynamisch, vastberaden en flexibel,
- U beheerst de programma’s MS Office: Word, Excel en Outlook en dient dit ook aan te tonen, hetzij via attesten, hetzij via het afleggen van een praktijktoets,
- U heeft een rijbewijs B tot uwer beschikking.
Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en cv per mail naar:
Kris Lekime => Kris.Lekime@atalianworld.com